2

FC Porto se těší z komfortního patrového autobusu

Specialisté z MAN Bus Modification Center připravili pro portugalský fotbalový klub FC Porto nový týmový autobus. V double-deckeru Neoplan Skyliner hráči budou nejenže v pohodlí cestovat na zápasy, ale před zápasy a po nich, si tam mohou také odpočinout.

Tým FC Porto svůj nový klubový autobus přivítal na velké show před tisíci fotbalovými fanoušky. Perfektní příležitostí předat hráčům špičkově vybavený autobus byl první zápas nové sezóny. Na další zápasy už budou moci cestovat v prostředí s vysokou úrovní pohodlí. Dvoupatrový autobus zvenku vypadá stejně jako běžný Neoplan Skyliner – samozřejmě s výjimkou velkoplošného klubového motivu na bocích a LED osvětlení po obvodu. Základ speciálních úprav je v tomto případě uvnitř, což zjistíte hned po nastoupení do nejnovějšího přírůstku ve flotile FC Porto. V přízemí poskytuje pohodlí a maximální péči o hráče moderní kuchyň s dostatkem prostoru pro přípravu občerstvení, s keramickou varnou deskou a chladničkou s mrazákem. Stoly nabízí ideální prostředí pro porady trenérů, technického personálu a hráčů. Vymoženosti horního patra jsou jasnější: kdo vyjde po schodech nahoru, ocitne se uprostřed dvou řad luxusních křesel, kde si až 20 hráčů může individuálně odpočinout a mít přitom dostatečné množství prostoru.

Integrovaný audio a multimediální systém s více monitory vytváří na palubě vhodnou atmosféru. Netřeba zdůrazňovat, že u každého sedadla jsou elektrické zástrčky. V přízemí i v patře jsou chladničky. O perfektní klima v interiéru se stará dvouzónová klimatizace umístěna v zadní části se samostatnou regulací pro horní a dolní patro. Optimální teplotu za chladných dnů zajistí konvekční vyhřívání a dvoustupňová topná soustava. Při parkování během zápasu tento úkol zase přebírá statická klimatizace s elektrickým klimatizačním kompresorem v zavazadlovém prostoru.

Pro maximální bezpečnost na silnicích je autobus vybaven nejmodernějšími asistenčními systémy včetně asistence při brzdění (EBA), adaptivního tempomatu (ACC) a monitorování jízdního pruhu (LGS), nemluvě o elektronicky ovládaných tlumičích pérování MAN Comfort Drive Suspension (CDS). Díky těmto systémům je speciální patrový autobus dokonale vybaven na putování po celé Evropě. Kromě vší zmíněné výbavy, rychlou a hladkou jízdu autokaru zajišťuje výkonná a ekologická pohonná jednotka. Šestiválcový vznětový motor Common Rail emisní specifikace Euro 6 o zdvihovém objemu 12,5 l dává maximální výkon 500 k. K pohodlí řidiče přispívá automatizovaná převodovka s topografickým tempomatem přispívá k tomu, aby se i řidič cítil při práci uvolněně.


Komentáře nejsou povoleny.